Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръжда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ръжда

    Колеги, вижте какво се разраства по мойта хубавица.
    Знаете ли свестен майстор за такова нещо и какво включва и колко горе долу би излязло да се оправи, че ми се плаче като я гледам
    Attached Files
    Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
    Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

  • #2
    Това са следи от некадърен ремонт
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Като я купих нямаше проблеми, след тази зима се появи.... та никой ли няма да каже къде мога да го оправя и какви са цените за такъв вид ремонт, че не съм запознат
      Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
      Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от TheBlueOne Покажи съобщение
        Като я купих нямаше проблеми, след тази зима се появи.... та никой ли няма да каже къде мога да го оправя и какви са цените за такъв вид ремонт, че не съм запознат
        100-тина лева за детайл вземат. Шкурене, грундиране боядисване ама то като гледам това тръгва още от задната страна. За да стане както трябва се сваля калника и от пред и от зад се шкури и боядисва.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          И аз имам едно такова надигнато, но не е избило още да се вижда ръжда...Просто седи едно като мехурче, с големината на 10 стотинки - долу на пасажерската врата, където е фугата с прага...Според мен е от пароструйката, защото като я мият и пръскат от много близо (5см) , за да падне спеклата се мръсотия (а на това място тя е в повече) и от там се надигат тия мехури...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            И аз имам едно такова надигнато, но не е избило още да се вижда ръжда...Просто седи едно като мехурче, с големината на 10 стотинки - долу на пасажерската врата, където е фугата с прага...Според мен е от пароструйката, защото като я мият и пръскат от много близо (5см) , за да падне спеклата се мръсотия (а на това място тя е в повече) и от там се надигат тия мехури...
            Не е от пароструйката...

            Бог прощава JTD-то НЕ!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              100-тина лева за детайл вземат.
              Тва може да е верно за ваше село, у нашето обаче цената е двойна.
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                И аз имам едно такова надигнато, но не е избило още да се вижда ръжда...Просто седи едно като мехурче, с големината на 10 стотинки - долу на пасажерската врата, където е фугата с прага...Според мен е от пароструйката, защото като я мият и пръскат от много близо (5см) , за да падне спеклата се мръсотия (а на това място тя е в повече) и от там се надигат тия мехури...
                И при мене беше такова мехурче и за има нема 2-3 мес стана ей това от снимките
                Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
                Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от TheBlueOne Покажи съобщение
                  И при мене беше такова мехурче и за има нема 2-3 мес стана ей това от снимките
                  Така се случва като не се доизпипа работата...

                  Бог прощава JTD-то НЕ!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    Тва може да е верно за ваше село, у нашето обаче цената е двойна.
                    Бе и у наше село има дето вземат по 200. Ама примерно само за това долното не е нужно целия детайл да се пръска. На мен пластмасовия праг дето го бях ударил в един камък ми го пръснаха само там на удареното. Шкурнаха, грундираха, пръснаха с боя само там на шкуреното, после пръснаха с лак целия детайл за да не си личи къде е пръскано с боя и наистина не си личи нищо под какъвто и да е ъгъл. Боята иначе я правиха на машина. Иначе по номер не става.

                    Задължително трябва да се вземе проба от боята по горе от детайл, да се направи боя по нея на машина. Боята която звех беше на водна основа, и много хубав лак взех. Лака е много важен да е напълно прозрачен. Понеже има някои дето леко жълтеят и променят цвета на боята от долу. Та и за лак трябва да се дадат пари, за да стане добре. Особено на сив металик си личи много ако лака не е добър. И сивото се пръска само под 90 градуса... ама това вече майстора трябва да си го знае

                    И това ми излезе 50 лв. частичното с преливка. Бях много песимистично настроен, че ще стане. Ама като я видях готова не можах да повярвам, че не си личи нищо.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 14:34.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Колега доколкото виждам това е шева на прага и задния калник. По - скоро е нормално, предвид факта, че всичко което завихрят предните гуми бие точно в ръба, който при теб е ръждясъл. По кола с пластмасови прагове такова нещо няма да видиш. Процедурата е следната: почстваш ръждата, мажеш с преобразувател за ръжда (качествен), после го бършеш с коресилин, грундираш и боядисваш. Грунда и боята се нанасят с тънка четчица и предвид местото няма да личи. Майсторите не се занимават с такива операции или поне не качествено, защото не им е рентабилно.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
                        Колега доколкото виждам това е шева на прага и задния калник. По - скоро е нормално, предвид факта, че всичко което завихрят предните гуми бие точно в ръба, който при теб е ръждясъл. По кола с пластмасови прагове такова нещо няма да видиш. Процедурата е следната: почстваш ръждата, мажеш с преобразувател за ръжда (качествен), после го бършеш с коресилин, грундираш и боядисваш. Грунда и боята се нанасят с тънка четчица и предвид местото няма да личи. Майсторите не се занимават с такива операции или поне не качествено, защото не им е рентабилно.
                        Отличен (6)!
                        Ръждата трябва да се изчисти перфектно!

                        Бог прощава JTD-то НЕ!

                        Comment


                        • #13
                          П.С. За 200 лв. по - добре си сложи прагове вместо да боядисваш тези.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Пачо не се бъзикай !
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
                              П.С. За 200 лв. по - добре си сложи прагове вместо да боядисваш тези.
                              Не е точно така,защото ако не се почисти ръждата ще тръгне навсякъде!

                              Бог прощава JTD-то НЕ!

                              Comment

                              Working...
                              X